yee

Hej alla!

i lördags kväll så chillade jag bara farmför en film, somnade runt halv ett tiden. det var skönt att få mycket sömn. vaknde vid tolv tiden på söndagen, kollade på film till halv tre tiden då jag duschade och fixade mig för middag hos farmor och farfar för att fira fars dag! vi var hos dom vid fyra tiden och åkte hem runt sex tiden. lite senare på kvällen kom älsklingen hem till mig. vi hade en jätte mysig kväll!

Idag började jag tjugo i tio. va i tid till engelska då vi kollar på en jätte bra film :) kommer dock inte ihåg namnet! efter den var det lunch, tyvärr inget som gick att äta så jag och tobbe åt pommes. datakunskap efter det...inga kommentarer mer än att jag aldrig mer vill gå på den lektionen!!!!
sista lektionen var idrott, då jag höll i lektionen, vi åkte skridskor :) det gick bra. jag kom hem för en timma sedan och har laddat ner lite ny musik och ska snart gå ner till ishallen för att träna mina så pluttar sen ska jag åka själv, känner att ja behöver bli lite mer bekväm på isen än vad jag är nu. sen ska jag sova hos micke mys mys :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ni på bilden?

2010-11-30 @ 20:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0