Tisdag 9/11

Nu har jag över levt dom två första skoldagarna efter lovet! nästan...jag blir verkligen trött på det här vädret och vill bara åka till thailand nununununu inte långt kvar nu ifall. (ni som inte vet så ska jag åka iväg till thailand med min kompis Emelie och hennes familj över jul lovet i tre veckor, vi ska boka resan om typ två veckor!)
Igår var skoldagen helt ok, började tjugo i tio och slutade tre efter har haft ett JÄTTE jobbigt boxnings pass på idrotten. drog direkt hem efter skolan och byte om sen var det bara att röra sig ner mot ishallen. hade mina små elever i 45 m och sen var det dags att dra vidare till innebandy träningen. märktes att jag inte tränat på två veckor! var seg i benen och dålig kondis.

Idag vaknade jag klockan halv sju av att hundarna hade krig nere i vardagsrummet, jag försökte somna om men gick inte så bra för efter en halv timme så som en kille och började borra i vårt kök eftersom vi håller på att bygga om. så där var en timme från min sovmorgon borta. jag har vart jätte trött i skolan och knappt kunat hållt ögonen öppna. tvingade med jessica och madde till forum på rasten för att köpa en mössa, en så kallad "björ fitta" är inte jätte nöjd med den men den är grymt skön och stor så man slipper all snö, den kostade den bara 99 kr så den får vara kvar hos mig :) efter sista lektionen åkte jag hem till Micke. vi låg och myste hela eftermiddagen och åt lite mat. vid sju tiden var det dags för han att åka och träna och jag åkte hem. jag har inte tränat idag, hade ingen lust i det här vädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0