Söndag 7/11

HEJ
har precis ätit middag och ska snart ta bort sminket och lägga mig framför en film. ja är helt slut i kroppen och inte alls så där jätte taggad på skolan imorgon. börjar helt ok tid! idag har jag ubte gjort mycket, jag gick upp vid tolv tiden och tog en lång dusch sen satte jag mig framför tv. vid tre tiden möte jag upp micke vid boo kryka och vi gick till graven för att tända ett ljus, hann inte göra det igår. sen drog vi vidare hem till han och gjorde mat och mar myst i sängen sen dess.

Veckans planer!

Måndag: skola, konståkning, innebandy träning sen sova med micke.

Tisdag: skola, plugga, innebandy träning.

Onsdag: skola, vet ej! plugga, innebandy träning, sova med micke

Torsdag: skola, vet ej! plugga, innebandy träning.

Fredaf: skola, vet ej! innebandy träning, sen vet ej!

ps, fan vilket liv ja har.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0