Onsdag 3/11

Hej alla! igår blev det inget bloggande för jag hade feber och ont i magen hela dagen så kunde knappt röra mig...blev bättre på kvällen så åkte hem till älskling och sov.

Idag gick vi upp ganska tidigt och fixade oss för att åka till sickla en sväng, var där vid halv ett ungefär. micke köpte en tröja och ett par byxor, jag fick med mig ett par nya jeans och lite små saker. typ första gången på tre år jag köper jeans. hatar att göra det eftersom jag är kort så är svårt att hitta några som sitter bra, dom jag köpte är från gina och satt good ;) efter vi vart i affärer gick vi och åt på donken och sen kom william och yttring. jag lämnade dom och åkte hem och nu sitter jag här och lyssnar på bullet for my valentines nya album. ( jag och clara ska se dom den 16de)
ikväll ska jag bara mysa, min gudmor (ann) kommer och hämtar mig om ungefär en timme. vi ska äta mat och kolla film.
HEJ

Kommentarer
Postat av: jonna

snygg design! kolla gärna in min blogg om du känner för't!

2010-11-06 @ 17:05:29
URL: http://lifeunexpected.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack du ;D ja det ska jag göra :P

2010-11-06 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0