Lördag 6/11

har inte bloggat på några dagar, har inte haft tid om man säger så! idag har jag bara legat hos micke och degat framför tv. nu sitter jag här hemma och chillar. ska inte göra så mycket mer ikväll!

I onsdags åkte jag till Ann. vi åt mat och carolina och christine var också där. vi kollade film och gick och la oss i tid. vaknade upp runt tio på torsdagen. kollade på film halva dagen innan det var dags att dra sig hem och göra sig i ordning för kvällen. jag möte upp Rebecca och Evelina halv nio vid skuru stugan, vi började gå mot Philip och William som bjöd på lite party. deras lag hade haft inkylning ( som nollning typ ) folk hade redan spytt och deckat när vi kom men efter någon timme så rörde dom på sig och kalaset forsatte enda till sex på morgonen. ja gick dock och la mig ungefär halv fem, är ingen natt människa :P i fredags när alla vaknade till liv var det dags för stor städning eftersom huset såg ut som skit! jag och william var uppe tidigast och städade bort det värsta sen tog jag en paus och sov till typ halv två då alla andra hade piggnat till. drog hem till micke en snabbis efter för att ta hand om plutten. sen blev det hem gång och chill resten av kvällen.

Bild från i torsdags innan utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0