-

HEJHEJ


Provet i fredags gick helt ok. hoppas ifall att jag får G! efter skolan vid typ tjugo över tolv drog jag hem till Micke och chillade några timmar innan det var tags för träning. vi var ovanligt många på tränigen så det var kul. efter träningen åkte jag med Sara hem, vi hjälpte till lite med maten och chillade. senare på kvällen köpte vi ostbågar och cola och det blev film på tv.

Idag hade vi samling klockan 10 i ösby hallen. vi hade match mot sjöndal som ligger högst upp i serien. vi spelade jätte bra på matchen och alla kämpade. vi förlorade tyvärr med typ 5-2 bra spelat tjejer!
efter matchen åkte jag hem, duschade och fixade mig. blev hämtad av malin som körde mig,emelie,tobbe och storken till ingarö för att se p94 spela match, och dom vann matchen. vi gick vidare till brunn där vi väntade på bussen tillbaka till gustavsberg där vi skulle kolla handboll. och nu sitter jag här och gör inget, ikväll ska jag chilla med micke eller dra ut får se vad jag orkar med sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0