-

Hej alla!
Idag började jag halv ett, grymt skönt! har bara haft två lektioner eftersom jag inte gick på datakunskapen..vid halv fyra följde jag med micke hem och vi gjorde pasta med bacon och sen kollade jag på när han spelade fifa 11 innan jag åkte hem för att fixa match kläder. Jag skulle tränat ikväll men har verkligen inte tid eftersom jag har turism prov imorgon och har typ inte äns läst en sida i boken och det är två kapitel...jag orkar verkligen inte med skolan ibland! så jag ska bara plugga ikväll och kolla på PH.

Imorgon är det fredag och grymt skönt. börjar halv nio och slutar runt halv två :) efter skolan vet jag ej vad jag ska göra men sen är det träning. och på kvällen ska jag sova hos Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0